麥當勞
土瓜灣土瓜灣道35-37號淅江街31 號C地下

Photobucket
麥 記 又 出 shake shake著 條 。
我 不 嬲 都 幾 鐘 意 shake shake著 條 既 , 今 次 都 唔 另 外 。
幾 好 味 。
試 左 泡 菜 味 既 粉 , 唔 錯 。
但 成 日 都 出 shake, 開 始 有 d厭 。
哈 哈 。 我 係 夜 晚 十 一 點 幾 去 食 既 , 個 cashier姐 姐 好 闊 佬 。 問 佢 羅 泰 式 辣 醬 , 比 左 成 五 包 我 。
多 到 , 唔 知 點 算 。

有興趣的可以like我的粉絲專頁啊,分享來自世界的人事物。

你的like,就是我寫下去的動力~

 


arrow
arrow
    全站熱搜

    無雀的腳仔 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()