金鳳大餐廳
地址 : 旺角荔枝角道102號地下



終於食左金鳳lu~
當然係食牛扒啦,之前都食過山林道果間架啦。
覺得普通。
心諗應該總店係會好味d既。
我去到果時係八點幾,等左大約半個鐘就入得去lu 眼見都有好多人等緊 入到去,覺得有d煙,咁食鐵板既地方大煙d都正常既。
我同偉叔叫左一個西冷同T骨,叫左個六成的。
而對面搭台果兩個就叫三成的。 個扒一黎,令我傻眼了。
個waiter哥哥居然可以一手羅三塊熱辣辣既鐵板。
勁,食扒有埋雜技睇。
塊扒黎啦,呆左,好大塊,大過塊板 同埋,好似好生,有d血水不停飄出黎。
估唔到六成都咁生。唔緊要,其實,我都鐘意食生野既。
但眼見對面叫左三成果對人,塊扒居然熟過我地一陪,有d無奈。
食落都唔錯,好好味。 有牛味,好林。
但林同有味,就唔代表唔un 咁岩果日有d牙痛,un到唔想咬。
結論,唔難食既,但唔係好似d人講到咁令人期待

 

Facebook:  https://www.facebook.com/ChooseYourWayOfTravel/

 

無雀的腳仔。去旅行

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    無雀的腳仔 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()